Mokslo įstaigos
„…pasaulinė patirtis rodo, kad mokslo įstaigos pradeda kreipti dėmesį ir modernizuoja muzikos klases, auditorijas, kurios būtų adaptyvios (pagal garso skambėjimo ypatumus ir akustinį išplanavimą arba koregavimą) skirtingos instrumentalistikos žanrams. Kartu galime įgyvendinti, kad mūsų vaikai mokytųsi ir vystytų klausą teisingai akustiškai sutvarkytose bei techniškai adaptyviose klasėse. Pasitelkę šiuolaikines technologijas, galime keisti akustines savybes: Chorui – choro sukuriama akustinė aplinka, solistui – solo, fortepijonui – fortepijono, saksofonui – saksofono ir pan. Ir visa tai toje pačioje klasėje.
Tokie sprendimai neeikvoja mokytojo, muzikanto, mokinio energijos bei leidžia pasiekti harmoningą ir tikslų skambesį. Galime teigti, kad išmaniąsias lentas jau papildo ir išmanioji auditorija !!!…“